🇦🇺 Alles over de eerste repetitie van Electric Fields.

🇦🇺 Alles over de eerste repetitie van Electric Fields.

De eerste repetitie van het Australische duo Electric Fields is afgewerkt. Hier ontdekt u alles over de eerste repetitie.

Tijd voor de Electric Fields in Australië – fans kennen ze misschien nog van Australia Decides in 2019, toen ze tweede werden na Kate Miller-Heidke. De wiskundeliefhebbers onder jullie zullen weten dat de verwijzing naar ‘0,618’ een Fibonacci-reeks is – vandaar ‘Ik sta in het oog van de spiraal’.

De prachtige witte jurk van Zaachariaha Fielding vangt het licht van de arena op en verandert in het begin in een regenboog, waarna deze hele voorstelling uitmondt in een opbeurende kosmische explosie van licht en kleur over zowel de LED-muur als de vloer. Zaachariaha wordt ondersteund door Michael Ross op keyboards, twee achtergrondzangers en natuurlijk de didgeridoo. Er is veel beweging rond het podium, waardoor het voelt alsof het een optreden is dat tot doel heeft om in elke hoek van de arena te komen– pure vreugde van begin tot eind, en we zijn verheugd om Yankunytjatjara, een Aboriginal-taal, toe te voegen aan de Eurovisiecanon.

@eurovision

@Electric Fields are lighting up rehearsals for Australia in Malmö 🇦🇺 #Eurovision2024

♬ original sound – Eurovision

Het land met het minste ervaring op het Eurovisiesongfestival is Australië. Sinds 2015 neemt het land elke jaar deel aan de wedstrijd en werd in 2016 (in Zweden!) tweede met Dami Im. Dit jaar organiseerde de nationale omroep een interne selectie en duidde Electric Fields aan als hun kandidaat voor Malmö. Met het lied One Milkali (One Blood) treden ze aan in de eerste halve finale. Ontdek meer over de Moldavische inzending via onze reeks The Road to Malmö.

Dit jaar verlopen alle repetities achter gesloten deuren. We zijn dus aangewezen op de informatie die we krijgen van eurovision.tv en de omroep zelf.

📷: Omslagfoto EBU Foto’s Midden Corinne Cumming & Sarah Louise Bennett & Alma Bengtsson | ✍️: Eurovision.tv

Geef een reactie

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.